Eroare failed to open stream - In exemplu din carte PHP 4

Discutii despre script-uri si coduri PHP-MySQL, precum si lucru cu XML in PHP.
Alex03
Mesaje: 7

Eroare failed to open stream - In exemplu din carte PHP 4

Salutări
Sunt începător în PHP şi mă confrunt cu problema de mai sus. Este vorba despre un contor pentru numărul de deschideri ale unei pagini, şi este luat din cartea lui Bill McCarty - PHP 4, Editura Teora, 2002. Codurile sunt următoarele:

Primul fişier denumit "contor" salvat cu extensia .php:

Cod: Selectaţi tot

<?php
$PHP_SELF=$_SERVER['PHP_SELF'];        //Declararea variabilei am făcut-o eu, pt. că în carte nu era, sper că e bine
$cfile= basename($PHP_SELF) . ".dat";
$fh= fopen($cfile, "r+");
if (!$fh) {
  die ("<br/>Nu a fost deschis fisierul <i>$cfile</i>.");
}  
$s= fgets($fh, 6);
$count= (int) $s;
$count= $count + 1;
$count= str_pad($count, 6);
rewind ($fh);
fwrite($fh, $count);
echo "$count";
fclose($fh);
?>
Şi al doilea denumit "contor-test", salvat cu extensia .php:

Cod: Selectaţi tot

<html>
<head>
<title>Contor-test.php</title>
</head>
<body>
Aceasta pagina a fost deschisa de <b>
<?php include "contor.php"?>
</b> ori.
</body>
</html>
În carte se specifică, crearea unui fişier ".dat", pe care l-am creat dintr-un fişier text, schimbându-i extensia în .dat şi pe care l-am plasat în acelaşi folder, denumindu-l "contor-test".
Când execut al doilea fişier în webserver primesc următoarul avertisment:

Cod: Selectaţi tot

Warning: fopen(contor-test.php.dat): failed to open stream: No such file or directory in (calea fişierului)\contor.php on line 4
De asemenea în carte este ascuns acest avertisment prin intermediul caracterului @ la linia:

Cod: Selectaţi tot

$fh= fopen($cfile, "r+");
, în faţa lui fopen.

Aşadar îmi rămâne:

Cod: Selectaţi tot

Aceasta pagina a fost deschisa de 
Nu a fost deschis fisierul contor-test.php.dat.