Cerere Formular PHP adaugare date in MARIA DB

Aici adaugati Cererile sau Ofertele dv. de script-uri, proiecte website sau Traduceri.
Dan17
Mesaje: 3

Cerere Formular PHP adaugare date in MARIA DB

Buna ziua tuturor,
sunt incepator in programarea PHP, de aceea ii rog pe cei mai experimentati daca imi pot pune si mie la dispozitie, un formular html sau php prin intermediul caruia sa pot adauga date intr-o baza de date de tip MySQL ( MARIA DB) sau codul aferent acestui formular. Baza de date am realizat-o in prealabil pe un server prin intermediul aplicatiei PHPMyAdmin. Baza de date are 4 campuri, ID, Nume, Prenume si Poza.

Ma puteti ajuta?
Va multumesc

MarPlo Mesaje: 4343
Salut,
Nu cunosc sintaxa de cod pentru Maria-Db. Dar vezi acest tutorial despre Preluare date din formular si adaugare in MySQL:
marplo.net/php-mysql/preluare_date_formular_adaugare_mysql.html

Dan17 Mesaje: 3
Salut MarPlo.
Multumesc pentru raspuns.
Insa, codul prezentat la aceasta adresa: marplo.net/php-mysql/preluare_date_formular_adaugare_mysql.html
Mie nu-mi functioneaza, chiar daca l-am folosit asa cum este el scris, eu am inlocuit doar datele necesare conectarii.

Sintaxa de cod existenta in adauga.php

Cod: Selectaţi tot

$sql = "INSERT INTO 'membri' ('nume', 'email', 'studii', 'stare_c') VALUES ('$nume', '$email', '$studii', '$stare_c')";
nu creaza tabela membri, in baza de date creata anterior de mine, pe care eu am denumit-o Test si contine tabela membri.
Am reusit sa creez tabela membri, doar prin intermediul comenzilor SQL introduse direct pe server, in aplicatia PHPMyAdmin.
La rularea adauga.php, nu primesc nici o eroare insa nici nu se adauga informatiile in tabela membri.

Unde gresesc?
Ma poti ajuta?

Multumesc

MarPlo Mesaje: 4343
A fost o gresala in codul de la 'conn.php' din tutorial.
Am corectat si am testat scriptul, acum functioneaza.

- Tabelul 'membri' se creaza cu codul din "make_table.php", prin accesarea acelui fisier.

Dan17 Mesaje: 3
Buna MarPlo,