Problema afisare select mysql
Discutii despre script-uri si coduri PHP-MySQL, precum si lucru cu XML in PHP.
-
Danutz
Problema afisare select mysql
Salut! Am o mica problema , sunt incepator si vreau sa fac o pagina cu php unde sa apara toti membri inregistrati in acea pagina, si sa vada toti ceilalti profilul lor(asta vreau sa fac) , dar sunt la inceputul acestui script , uitati ceva din scriptul membri.php(celelalte parti nu le-am inceput) :
Cod: Selectaţi tot
<?php
include('config.php');
$SQL = 'SELECT * FROM `utilizatori` WHERE utilizator="'.$_SESSION['user'].'"';
$rezultat = mysql_query($SQL);
while ($rand = mysql_fetch_array($rezultat))
{
echo '<br/>Utilizator : '.row['utilizator'];
echo '<br/>Nume si Prenume : '.row['nume'] .row['prenume'];
echo '<br/>Varsta : '.row['varsta'];
echo '<br />Localitate :'.row['localitate'];
Iar eroarea este :
Parse error: syntax error, unexpected '[', expecting ',' or ';' in C:\xampp\htdocs\exercitii\autentificare\membri.php on line 7
(eroarea am inteleso , dar am si incercat sa modific ce zice ca e gresit , dar tot asta zice
)
Multumesc !
P.S:Am gasit problema
, nu am pus $ in fata la row , lol
MarPlo
In loc de row trebuie $rand (findca e $rand = mysql_fetch_array($rezultat) )
Restul scriptului ... ca idee, pt. a afisa date in functie de utilizator, numele lui trebuie sa fie intr-un link, ex.
<a href="pagina.php?id=id_user">Nume_user</a>
Iar in "pagina.php" se preia id-ul cu $_GET['id'] si pe baza lui faci select in mysql, prelund si afisand datele lui.
In rest ..., posteaza ce faci si unde nu te descurci.
Danutz
Multumesc , nu vazusem primadata , acum e problema la :
$SQL = 'SELECT * FROM `utilizatori` WHERE utilizator="'.$_SESSION['user'].'"';
Problema :
Notice: Undefined index: user in C:\xampp\htdocs\exercitii\autentificare\membri.php on line 3
Ce mai trebuie sa fac ca sa mearga si sesiunea utilizatorului?Cred ca asta e problema....
(Se pare ca nu pot face nimic fara ajutor