Problema cu date() in Xampp

Discutii despre script-uri si coduri PHP-MySQL, precum si lucru cu XML in PHP.
Danutz
Mesaje: 16

Problema cu date() in Xampp

Salut! Am o problema iar, cu scriptul de authentificare ,pana acum mergea bine .... cred ca e din cauza localhost-ului (la mine in PC - xampp) . Sa va zic problema, e o problema cu data , uitati erroarea :

Cod: Selectaţi tot

Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/Chicago' for '-5.0/DST' instead in C:\xampp\htdocs\logare\recuper.php on line 13
- cum v-am zis , stiu care e problema dar nu stiu cu ce sa schimb sau ce sa fac ( sunt incepator ) , problema este aici :

Cod: Selectaţi tot

else {
// Aici este pagina cu formularul de logare, 
// numele campurilor input nu trebue schimbate

  // setare nr. verificare si sesiunea asociata
   $data_nrv = date(" j-F-Y, g:i a ");   // Pt. stabilire nr. verificare
   $nr_v = md5($data_nrv);
   if(isset($_SESSION['nrv'])) { unset($_SESSION['nrv']); }
   $_SESSION['nrv'] = substr($nr_v, 3, 5);
Va multumesc !

P.S:Aceasta problema este prezenta la toate scripturile cu data , cred ca e de la xampp , sti cumva ce trebuie sa fac?Ti-am aratat erroarea...va rog , stie cineva?:(

claUdiu Mesaje: 313
Problema asta am intalnito si eu, dar doar pe localhost. Incerca sa schimbi la calculator TimeZone cu:

Cod: Selectaţi tot

America/Chicago' for '-5.0/DST
Ar trebui sa mearga...asa zice in Codul de la erroare.

Daca nu merge urcal pe un server si vezi daca iti face si acolo probleme.
Se spune ca...."omul tot invata in viata". Dar...Totusi...Trebie sa ne oprim undeva, nu?

MarPlo Mesaje: 4343
Problema pare sa fie legata de Xampp.