Intrebare legata de tabele intr-o baza de date
Scris: Mar Aug 07, 2012
Salut,
Am o mare nelamurire...Vreau sa creez structura unei baze de date.
Tabelele care ar trebui luate in considerare ar fi Birouri, Angajati, Clienti, Artisti, Albume. Eu le-am considerat separat deoarece acestea sunt rolurile identificate in aplicatie. Pb e ca mi s-a spus ca ar fi mai ok daca as folosi pentru tabelele Angajati, Clienti si Artisti aceeasi tabela, gen Persoane, si as adauga toate campurile in aceea tabela in ideea ca, in acest fel, nu vor aparea campurile de nume si email in 3 tabele diferite. Dar daca as face acest lucru ar aparea cateva campuri specifice fiecarui rol in parte, dar care ar fi null pentru celelalte.
Care varianta ar fi mai eficienta? Varianta in care am mai multe tabele sau varianta in care am o tabela cu mai multe campuri, iar cateva din aceste campuri ar avea valoarea null pentru rolurile la care nu se potrivesc. Ma poate lamuri cineva?
Multumesc anticipat.
Am o mare nelamurire...Vreau sa creez structura unei baze de date.
Tabelele care ar trebui luate in considerare ar fi Birouri, Angajati, Clienti, Artisti, Albume. Eu le-am considerat separat deoarece acestea sunt rolurile identificate in aplicatie. Pb e ca mi s-a spus ca ar fi mai ok daca as folosi pentru tabelele Angajati, Clienti si Artisti aceeasi tabela, gen Persoane, si as adauga toate campurile in aceea tabela in ideea ca, in acest fel, nu vor aparea campurile de nume si email in 3 tabele diferite. Dar daca as face acest lucru ar aparea cateva campuri specifice fiecarui rol in parte, dar care ar fi null pentru celelalte.
Care varianta ar fi mai eficienta? Varianta in care am mai multe tabele sau varianta in care am o tabela cu mai multe campuri, iar cateva din aceste campuri ar avea valoarea null pentru rolurile la care nu se potrivesc. Ma poate lamuri cineva?
Multumesc anticipat.