Definire proprietati cu prototype in javascript
Scris: Sâm Apr 08, 2017
Dupa multe cautari am ajuns la urmatoarea concluzie:
Acesta este un obiect de tip string:
ce are urmatoarele proprietati:
constructor - Returnează funcţia care a creat prototipul obiectului String
length - Returnează lungimea şirului
prototype - Permite adăugarea de proprietăţi şi metode unui obiect
si metode:
charAt() - Returnează caracterul cu indexul specificat
charCodeAt() - Returnează codul Unicode al caracterului cu indexul specificat
etc
daca doresc sa afisez lungimea caracterului folosesc o proprietate ce apartine obiectului de tip string
Marplo, pentru a adauga noi proprietati unui obiect de tip string ai facut ceva asemanator:
Obiectele definite in JS, cele interne, pot primi si alte proprietati in afara de cele definite?
Ce nu inteleg, de ce nu se foloseste prototype, daca tot este o proprietate a obiectului string si foloseste la adaugarea unei proprietati?
Multumesc!
Acesta este un obiect de tip string:
Cod: Selectaţi tot
var txt = new String("text pentru test");
constructor - Returnează funcţia care a creat prototipul obiectului String
length - Returnează lungimea şirului
prototype - Permite adăugarea de proprietăţi şi metode unui obiect
si metode:
charAt() - Returnează caracterul cu indexul specificat
charCodeAt() - Returnează codul Unicode al caracterului cu indexul specificat
etc
daca doresc sa afisez lungimea caracterului folosesc o proprietate ce apartine obiectului de tip string
Cod: Selectaţi tot
document.write(txt.length);
Cod: Selectaţi tot
var txt = new String("text pentru test");
txt.proprietateNoua = "text din proprietate noua";
document.write(txt.proprietateNoua);
Ce nu inteleg, de ce nu se foloseste prototype, daca tot este o proprietate a obiectului string si foloseste la adaugarea unei proprietati?
Cod: Selectaţi tot
var txt = new String("text pentru test");
txt.prototype.proprietateNoua = "text din proprietate noua";
document.write(txt.proprietateNoua);