Aeronavă eVTOL cu incarcatura si rază mare de acțiune
Scris: Vin Oct 16, 2020
La Conferința mondială UAV din 2020 din Shenzhen, compania chineză de drone grele Autoflight a dezvăluit o nouă dronă electrică de marfă VTOL în stil canard, și și-a anunțat intențiile de a dezvolta o aeronavă similară pentru taxi aerian urban.
Noul V400 Albatross este o dronă de marfă fără pilot capabilă să transporte încărcături de până la 100 kg pe distanțe lungi. Versiunea sa complet electrică oferă o autonomie de 300 km cu o sarcină utilă completă, iar o versiune hibridă este deja disponibilă, promițând autonomii de zbor de 1000 km.
Este construit pentru tranziție, ridicare și aterizare verticala, ca un hexacopter, apoi trece la zbor orizontal, cu o aripă subțire, lunga de 9 metri și o alta aripă mai mică în față, cu energie furnizată de o recuzită în partea din față și din spate a fuselajului principal. Corpul compozit din carbon are o greutatea de aproximativ 300 kg.
Este proiectat să funcționeze autonom, utilizând un controler de zbor cu capacități integrate de detectare și evitare și conexiuni de date 4G/5G, împreună cu o suită completă de senzori care include radar la sol pentru asistare cu VTOL.
Autoflight spune că Albatross va fi folosit pentru "logistică expresă" și operațiuni de urgență, în special în cazul în care munții și insulele fac transportul terestru dificil sau consumator de timp.
Compania are si obiective mai mari, în aceeași conferință de presă și-a anunțat intenția de a se muta în spațiul de taxi aerian cu planuri pentru eVTOL-uri autonome care transportă pasageri, precum și avioane logistice la scară mai mare.
Noul V400 Albatross este o dronă de marfă fără pilot capabilă să transporte încărcături de până la 100 kg pe distanțe lungi. Versiunea sa complet electrică oferă o autonomie de 300 km cu o sarcină utilă completă, iar o versiune hibridă este deja disponibilă, promițând autonomii de zbor de 1000 km.
Este construit pentru tranziție, ridicare și aterizare verticala, ca un hexacopter, apoi trece la zbor orizontal, cu o aripă subțire, lunga de 9 metri și o alta aripă mai mică în față, cu energie furnizată de o recuzită în partea din față și din spate a fuselajului principal. Corpul compozit din carbon are o greutatea de aproximativ 300 kg.
Este proiectat să funcționeze autonom, utilizând un controler de zbor cu capacități integrate de detectare și evitare și conexiuni de date 4G/5G, împreună cu o suită completă de senzori care include radar la sol pentru asistare cu VTOL.
Autoflight spune că Albatross va fi folosit pentru "logistică expresă" și operațiuni de urgență, în special în cazul în care munții și insulele fac transportul terestru dificil sau consumator de timp.
Compania are si obiective mai mari, în aceeași conferință de presă și-a anunțat intenția de a se muta în spațiul de taxi aerian cu planuri pentru eVTOL-uri autonome care transportă pasageri, precum și avioane logistice la scară mai mare.