Eroare includere script meteo

Aici puteti raporta probleme, greseli / erori intalnite pe forum sau in paginile de pe site.
bighy
Mesaje: 2

Eroare includere script meteo

Am incercat sa pun si eu scriptul meteo de la yahoo ( https://marplo.net/php-mysql/script-meteo-yahoo ), dar n-a mers.
Cred ca nu stiu unde trebuiesc uploadate fisierele. Le-am uploadat si in root , apoi si acolo unde am template-ul , pe rand am facut-o, dar nimic.
Trebuie cumva sa umblu si la baza de date? Nici nu stiu unde sa pun codul

Cod: Selectaţi tot

 <?php include('meteo_yahoo.php'); ?>
Prima data l-am pus langa

Cod: Selectaţi tot

<?php include('meteo_yahoo.php'); ?>
si a dat eroare.
Apoi l-am pus in fisierul index.php din root .... si iar eroare: cica nu poate sa defineasca variabila meteo_y . Acum am scos scriptul , dar daca ma puteti ajuta,il pun din nou si veti vedea mai clar eroarea. Mie imi place acest script de meteo , numai ca eu sunt un incepator si nu prea ma pricep la multe. Astept raspuns!
Va multumesc!

MarPlo Mesaje: 4343
Salut,
Am facut modificari in codul scriptului ca sa fie mai usor de inclus in fisiere php din site.
Descarca din nou scriptul si testeaza-l; are un fisier de test.

Pentru test, ca sa vezi daca functioneaza, copie scriptul asa cum e intr-un director in Root (de exemplu creezi un director "meteo_y").
Apelezi in browser adresa: /meteo_y/test.php

- Ca sa incluzi apoi scriptul in fisierul index.php din Root, in acel fisier adaugi:

Cod: Selectaţi tot

<?php include('meteo_y/meteo_yahoo.php'); ?>
- Apoi, in acelasi fisier in care l-ai inclus, adaugi urmatorul cod unde vrei sa afiseze datele meteo:

Cod: Selectaţi tot

<?php echo $meteo_y; ?>
Daca iti apar erori, copiaza-le si posteaza pe forum la acest subiect.

bighy Mesaje: 2