Site cu mai multe pagini si meniuri

Coduri intrebari, probleme legate de HTML, XHTML si CSS
adiadrian
Mesaje: 5

Site cu mai multe pagini si meniuri

Salut! Numele meu este Adi.
Am si eu o problema si v-as ruga sa ma ajutati,daca se poate.
Sunt incepator si m-am decis sa fac un web site mic, fara pretentii.Pana acum a fost mai usor dar m-am impotmolit la niste poze.Ca sa intelegeti mai bine-Ex:
Acasa:
Contact:
Produse:
Cand dau click pe produse->flori,legume,fructe.etc
cand dau click pe flori->petunii,garoafe,trandafiri,etc
Am facut un fisier html imagini,unde am toate pozele,dar cand dau click pe un tip de flori imi apar toate pozele cu toate produsele.
Am citit pe internet despre ancore. Am incercat cu <a href=img.jpg..... dar imi afiseaza pozele langa scrisul cu floarea.
Mi sa spus pe un forum sa folosesc php,dar ma uit la el ca sfecla,ca nu inteleg.Daca ma poate ajuta cineva cu un cod ii multumesc anticipat.
Altfel trebuie sa fac 56 de fisiere cu poza ptr fiecare produs in parte

MarPlo Mesaje: 4343
Buna ziua
Avand atatea pagini si Meniu cu mai multe nivele, daca vrei sa faci site-ul cat mai simplu, cu mai putin cod, asa este, trebuie folosit PHP (sau alt limbaj de server: ASP.NET, Python). Dar pentru asta trebuie sa stii cat de cat PHP, macar la nivel incepator, fiindca PHP nu e Copy + Paste, trebuie sa stii despre ce e vorba, unde si ce sa modifici in vreun script, cum sa lucrezi cu variabile, cu date din $_GET pentru link-uri si adresa URL.
Pe site sunt lectii de invatat, incepand de la nivel ncepator, eventual poti incerca si exemplul /scriptul din tutorialul Creare site cu PHP, fara baza de date.
Daca nu stii deloc PHP, degeaba ai codul unui script, doar tu insuti poti invata.

Ca sa faci site-ul numai cu HTML si CSS, solutia cea mai simpla, desi destul de grea fiindca ai cam multe pagini, e sa faci dupa cum stii, fisier HTML pt fiecare pagina.

adiadrian Mesaje: 5
Multumesc de raspuns!
Am decis sa fac cu html-asta stiu,asta fac :))