Salut sunt incepator in PHP, desi incepatro am o problema mare. Folosind scriptul de autentificare de pe site vreau sa pot controla nivelul de acces pe pagina mea de web. Mai explicit : vreau sa pot da eu acces unui utilizator inregistrat la anumite linkuri de pe pagina. vreau ca paginile de dupa autentificare sa fie individuala pt fiecare utilizator, ma refer aici ,,utilizator 1,, sa poata vedea 3 arhive rar iar ,,utilixator 2,, sa vada cele 3 arhive plus alte 2. vreau sa pot da eu acces fiecarui utilizator la ce sa aiba acces si la ce nu. Poate ca nu am fost prea explicit dar sper sa ma fi facut inteles.
Multumesc
Autentificare diferentiata
-
Autentificare diferentiata
MarPlo
Acel script de autentificare nu e facut pt. astfel de nivel de acces, diferentiat, ci doat pt. unul singur, si anume: vizitator si autentificat.
Pt. ceea ce doriti trebuie modificat scriptul.
Pe scurt, ar trebui ca la coloana "aprobat" sa se adauge un nr. ce reprezinta nivelul de acces (0-neaprobat, 1-aprobat simplu, 2-alt nivel acces, etc.)
La autentificare se preia si se adauga in sesiune si valoarea acelei coloane (ex.: $_SESSION['aprobat'] = $row['aprobat']; ).
In scriptul php se verifica valoarea sesiunii si in functie de ea se afiseaza ce se doreste, cam asa:
- Cam asta e ideea, sa o aplice cine are nevoie.
Pt. ceea ce doriti trebuie modificat scriptul.
Pe scurt, ar trebui ca la coloana "aprobat" sa se adauge un nr. ce reprezinta nivelul de acces (0-neaprobat, 1-aprobat simplu, 2-alt nivel acces, etc.)
La autentificare se preia si se adauga in sesiune si valoarea acelei coloane (ex.: $_SESSION['aprobat'] = $row['aprobat']; ).
In scriptul php se verifica valoarea sesiunii si in functie de ea se afiseaza ce se doreste, cam asa:
Cod: Selectaţi tot
if($_SESSION['aprobat']==1) {
// seteaza , afiseaza pt. nivel acces 1
}
else if($_SESSION['aprobat']==2) {
// seteaza , afiseaza altceva, pt. nivel acces 2
}
// ... etc.
romiri