Rugaminte, idei proiect in Flash

Intrebari, subiecte si tutoriale Adobe Flash si ActionScript 3.
Avatar utilizator
trif
Mesaje: 500

Rugaminte, idei proiect in Flash

salut, am si eu o mica intrebare sper ca sa nu fie una de care o sa radeti, vreau sa invat in flash dar nu am ceva anume sa fac adica un proiect ceva fain nivel mediu, daca poti sa imi dai ceva idei in afara de site in flash. chiar nu imi vine nici o ideie de aceeea am apelat la tine ca poate tu sti mai bine si sti ceva idei ce se poate face in flash. sincer este pt sc, vreau sa fie ceva fain dar chiar nu am ideie. va rog sa ma ajutati cu ceva idei. cu stima trif
M-am hotarat!
De ce sa fiu trist?
Oricum nu intereseaza pe nimeni...!
Mai bine sunt fericit si ii enervez pe toti cu fericirea mea!
http://www.cantaricrestine.ro
---> cu stima Trif

MarPlo Mesaje: 4343
Sunt incepator in Flash, nu ma pricep.
Pot spune ca depinde cat stii Flash. Daca esti la nivelul de "... vreau sa invat Flash", indicat ar fi intai sa inveti, sa exersezi exemplele ce le gasesti in tutoriale si lectii; chiar acestea iti pot da idei.
Poti incepe cu studierea lectiilor Adobe Flash de pe site (in ordinea lor) si alte tutoriale de pe net. De asemenea, daca stii engleza, utile sunt cartile in Format PDF, si mai ales resursele si tutorialele video de la pagina Flash - Download, care au si exemple despre ce se poate face.

Poti face cu flash ceva grafic, animatie, prezentari gen banere sau alte efecte grafice in care sa incluzi si sunete; toate astea fara sa necesite si programare ActionScript.
Dar ceva serios implica si programare, cum ar fi mici joculete matematice.

Totusi, ca sa fie si raspuns direct la intrebare, pentru scoala depinde de materia pt. care vrei sa faci ceva. De exemplu, la geografie poti face harta tarii, si cand se da click pe un judet sa apara date legate de el, si poate cateva imagini.

Poate mai adauga si altcineva alte idei.
Important e sa inveti, iar ideile iti pot veni si din materialele ce le studiezi.