As dori sa fac un formular in care vreu sa pun pretul de transport in functie de greutate.
Si am greutatea minima , greutatea maxima ; cost transport
in functie de acesta greutate pot sa pun mai multe preturi de transport
Am creat tabelu carea arata cam asa:
Cod: Selectaţi tot
<table id="price_per_kg" class="table table-striped table-bordered table-hover">
<thead>
<div class="panel-heading">
<h3 class="panel-title "><i class="fa fa-pencil"></i>{{ entry_rate_shipping }}</h3>
</div>
<tr>
<td width="30%">{{ entry_rate_min }}</td>
<td width="30%">{{ entry_rate_max}}</td>
<td width="30%">{{ entry_rate_cost }}</td>
<td> </td>
</tr>
</thead>
<tbody>
{% set price_per_kg_row = 0 %}
{% for price_per_kg in prices_per_kg %}
<tr id="price_per_kg_row{{ price_per_kg_row }}">
<td>
<input type="text" name="price_per_kg[{{ price_per_kg_row }}][kg_min]" value="{{ price_per_kg.kg_min }}" placeholder="{{ entry_rate_min }}" class="form-control"/>
</td>
<td>
<input type="text" name="price_per_kg[{{ price_per_kg_row }}][kg_max]" value="{{ price_per_kg.kg_max }}" placeholder="{{ entry_rate_max }}" class="form-control"/>
</td>
<td>
<input type="text" name="price_per_kg[{{ price_per_kg_row }}][kg_cost]" value="{{ price_per_kg.kg_cost }}" placeholder="{{ entry_rate_cost }}" class="form-control"/>
</td>
<td>
<button type="button" onclick="$('#price_per_kg_row{{ price_per_kg_row }}').remove();" data-toggle="tooltip" title="{{ button_remove }}" class="btn btn-danger"><i class="fa fa-minus-circle"></i></button>
</td>
</tr>
{% set price_per_kg_row = price_per_kg_row + 1 %}
{% endfor %}
</tbody>
<tfoot>
<tr>
<td colspan="3"></td>
<td class="text-left">
<button type="button" onclick="addRow();" data-toggle="tooltip" title="{{ button_kg_add }}" class="btn btn-primary"><i class="fa fa-plus-circle"></i></button>
</td>
</tr>
</tfoot>
</table>
<script type="text/javascript"><!--
var price_per_kg_row = {{ price_per_kg_row }};
function addRow() {
html = '<tr id="price_per_kg_row' + price_per_kg_row + '">';
html += ' <td class="text-right"><input type="text" name="price_per_kg[' + price_per_kg_row + '][kg_min]" value="" placeholder="{{ entry_rate_min }}" class="form-control" /></td>';
html += ' <td class="text-right"><input type="text" name="price_per_kg[' + price_per_kg_row + '][kg_max]" value="" placeholder="{{ entry_rate_max }}" class="form-control" /></td>';
html += ' <td class="text-right"><input type="text" name="price_per_kg[' + price_per_kg_row + '][kg_cost]" value="" placeholder="{{ entry_rate_cost }}" class="form-control" /></td>';
html += ' <td class="text-left"><button type="button" onclick="$(\'#price_per_kg_row' + price_per_kg_row + '\').remove();" data-toggle="tooltip" title="{{ button_remove }}" class="btn btn-danger"><i class="fa fa-minus-circle"></i></button></td>';
html += '</tr>';
$('#price_per_kg tbody').append(html);
price_per_kg_row++;
}
//--></script>
imi apare formularu fnctioneaza butoane + si - cand vreu sa adaug un alt rand dar din pacate nu mil salveaza dupa ce le adaug si le completez
partea de comanda ar fi cam asa
if (isset($this->request->post['price_per_kg'])) {
$prices_per_kg = $this->request->post['price_per_kg'];
} elseif (isset($this->request->get['price_per_kg'])) {
$prices_per_kg = $this->request->get('price_per_kg');
} else {
$prices_per_kg = array();
}
$data['prices_per_kg'] = array();
foreach ($prices_per_kg as $price_per_kg) {
$data['prices_per_kg'][] = array(